Kde se v lidech bere zlo? Ptá se ve svém prvním hraném filmu nadaná audiovizuální umělkyně, scénáristka a režisérka Kristina Weiserová, která tvoří pod pseudonymem 113kw. Odpovědí je komediální drama, rychlá smršť osudů, odehrávající se během jediného dne. Kristina Weiserová vyrůstala v centru Prahy, a v pubertě se přestěhovala do Uhříněvsi, do stejné ulice jako zpěvák Václav Noid Bárta. V Uhříněvsi je zřejmě nějaká energie, která přitahuje umělce, protože i Kristina toužila po světě reflektorů, vždy si však přála stát spíše v jejich pozadí a řídit to, co se před nimi odehrává. Pod pseudonymem 113kw se věnovala audiovizuálnímu umění, a podílela se také na sérii dokumentárních videofilmů o technoscéně (czechteku). Také tvoří na youtube sérii dokumentárních rozhovorů, a videí s názvem Eyeondj, která mapuje významné alternativní české a v ČR vystupující hudebníky (DJ Tráva aj). Kristina prošla profesemi od klapky, skriptky, asistentky castingu, dramaturga, i režie, a studovala teorii divadla a filmu. Po té co se odstěhovala na Žižkov, se pro ní stal tím samým, jako pro Woodyho Allena Manhattan.
Příběh filmu Roots In Ego vypráví o dvou sestrách, naivní Natálii Haabové (hraje Eva Kavanová), která dělá poledance, a její starší sestře Karolíně Haabové (hraje Štěpánka Pencová), která pracuje v tetovacím salonu, a ukazuje jeden typický den z jejich života – v souvislosti s osudy jejich kamarádů, které na Žižkově potkávají. Drogy, bezstarostnost, naivita a lhaní sama sobě jsou znaky, které se prolínají většinou z osudů. Známý herec Míra Nosek ztvárnil postavu novodobého šamana, bezstarostného týpka, organizujícího hudební parties na louce. Scénárista a filmař Marek Dobeš (autor např. Chocking Hazard) hraje jeho parťáka Petr Xolo tak věrně, že si někteří přátelé autorky po zhlédnutí filmu myslí, že „toho týpka už někde na party určitě viděli“. Drsná moderátorka Nikita Veronika Petrová hraje hustou party holku s dodávkou, a v dalších rolích se objevil např. Radovan Klučka, Michal Dudek, Zdeněk Pecha, Aleš Surma, drum´n´bass djka Kanjacca, Norber Žid, Michaela Wenigerová, Jana Tichá. Film se odehrává v Žižkovských ulicích a bytech, u žižkovského vysílače, v Growshopu, v barech, a na open air party…
Film režisérka doslova vydřela a vydupala ze spárů osudu, navzdory všem, kdo projektu nevěřili a snažili se ho v průběhu různých fází výroby podcenit. Film vznikl za minimální náklady, ale přesto je uváděn v kvalitě alternativní 35 mm filmu. Bohužel se najdou lidé, kteří autorce zazlívají, že se na filmu obohatila, pravdou je naopak, že vznikl zcela bez sponzorů zvenčí, jen díky autorčině schopnosti využít kontakty a sociální sítě, na nichž se jí podařilo najít celý štáb a v něm propojit nadšené amatéry (model a stylista Stáňa Menčík, Štěpán Olívie Turek) a profesionály, které zaujal její scénář. Na filmu se podíleli například známí filmoví maskéři Vlad Taupesh a Josef Rarach, pracující na hollywoodské úrovni, nebo skladatel Varhan Orchestrovič Bauer, který spolupracoval i s Milošem Formanem, s postprodukcí a jako producent se podílel autorčin otec, trikový specialista a kameraman docent Antonín Weiser (autor trikových scén například v populární pohádce S čerty nejsou žerty, O princezně Jasněnce a létajícím ševci aj.).
Ve filmu zazní hudba od celé řady současných producentů, chcete-li skladatelů, kromě symfonické hudby Varhana Orchestroviče Bauera uslyšíte také house (Loutka), Mikkima (vítěz Anděla), reggae v podání Messenjah a Cocomana, techno od Dave.LXR a francouzského skladatele Keygen Kaotic, hiphop scratch od našeho reprezentanta – a vítěze světového poháru v technickém djingu (DMC) Flux, svoje beaty dodal i Merak, který spolupracoval také s MC Smack. Dalšími hudebníky jsou Kanaďan Abstrakt Sonance aj.
Protože autorka filmu podporuje tzv. slow fashion (tedy nakupování oblečení a designových doplňků od místních výrobců namísto nadnárodních korporací, držících levné ceny na úkor levných pracovních sil), ve filmu se objevily oblečení, šperky a doplňky od alternativních či domácích značek.
Kristina Weiserová film pojmenovala v inspiraci v knize svého oblíbeného filozofa jménem Paul Brunton, který ve své knize Perspektivy, hovoří o zlu jako o veličině pramenící z ublíženého lidského ega.
Film bude promítán s anglickými titulky a po uvedení v Praze, bude uváděn postupně v dalších městech republiky, ale vždy ve spojení s hudební party. Záměrem je zprostředkovat divákovi pocit, jakoby se stal součástí světa filmu.
Příběh filmu Roots In Ego vypráví o dvou sestrách, naivní Natálii Haabové (hraje Eva Kavanová), která dělá poledance, a její starší sestře Karolíně Haabové (hraje Štěpánka Pencová), která pracuje v tetovacím salonu, a ukazuje jeden typický den z jejich života – v souvislosti s osudy jejich kamarádů, které na Žižkově potkávají. Drogy, bezstarostnost, naivita a lhaní sama sobě jsou znaky, které se prolínají většinou z osudů. Známý herec Míra Nosek ztvárnil postavu novodobého šamana, bezstarostného týpka, organizujícího hudební parties na louce. Scénárista a filmař Marek Dobeš (autor např. Chocking Hazard) hraje jeho parťáka Petr Xolo tak věrně, že si někteří přátelé autorky po zhlédnutí filmu myslí, že „toho týpka už někde na party určitě viděli“. Drsná moderátorka Nikita Veronika Petrová hraje hustou party holku s dodávkou, a v dalších rolích se objevil např. Radovan Klučka, Michal Dudek, Zdeněk Pecha, Aleš Surma, drum´n´bass djka Kanjacca, Norber Žid, Michaela Wenigerová, Jana Tichá. Film se odehrává v Žižkovských ulicích a bytech, u žižkovského vysílače, v Growshopu, v barech, a na open air party…
Film režisérka doslova vydřela a vydupala ze spárů osudu, navzdory všem, kdo projektu nevěřili a snažili se ho v průběhu různých fází výroby podcenit. Film vznikl za minimální náklady, ale přesto je uváděn v kvalitě alternativní 35 mm filmu. Bohužel se najdou lidé, kteří autorce zazlívají, že se na filmu obohatila, pravdou je naopak, že vznikl zcela bez sponzorů zvenčí, jen díky autorčině schopnosti využít kontakty a sociální sítě, na nichž se jí podařilo najít celý štáb a v něm propojit nadšené amatéry (model a stylista Stáňa Menčík, Štěpán Olívie Turek) a profesionály, které zaujal její scénář. Na filmu se podíleli například známí filmoví maskéři Vlad Taupesh a Josef Rarach, pracující na hollywoodské úrovni, nebo skladatel Varhan Orchestrovič Bauer, který spolupracoval i s Milošem Formanem, s postprodukcí a jako producent se podílel autorčin otec, trikový specialista a kameraman docent Antonín Weiser (autor trikových scén například v populární pohádce S čerty nejsou žerty, O princezně Jasněnce a létajícím ševci aj.).
Ve filmu zazní hudba od celé řady současných producentů, chcete-li skladatelů, kromě symfonické hudby Varhana Orchestroviče Bauera uslyšíte také house (Loutka), Mikkima (vítěz Anděla), reggae v podání Messenjah a Cocomana, techno od Dave.LXR a francouzského skladatele Keygen Kaotic, hiphop scratch od našeho reprezentanta – a vítěze světového poháru v technickém djingu (DMC) Flux, svoje beaty dodal i Merak, který spolupracoval také s MC Smack. Dalšími hudebníky jsou Kanaďan Abstrakt Sonance aj.
Protože autorka filmu podporuje tzv. slow fashion (tedy nakupování oblečení a designových doplňků od místních výrobců namísto nadnárodních korporací, držících levné ceny na úkor levných pracovních sil), ve filmu se objevily oblečení, šperky a doplňky od alternativních či domácích značek.
Kristina Weiserová film pojmenovala v inspiraci v knize svého oblíbeného filozofa jménem Paul Brunton, který ve své knize Perspektivy, hovoří o zlu jako o veličině pramenící z ublíženého lidského ega.
Film bude promítán s anglickými titulky a po uvedení v Praze, bude uváděn postupně v dalších městech republiky, ale vždy ve spojení s hudební party. Záměrem je zprostředkovat divákovi pocit, jakoby se stal součástí světa filmu.