Letos se k moři pojede stylově. Učitel Honza a foodblogerka Monika se vydají na pořádné dobrodružství obytňákem. Monika se těší na to, jak natočí další epizodu svého blogu z čerstvých mořských plodů a Honza se vidí s vychlazeným pivem u bazénu, zatímco děti zabaví animační programy. Co by jim mohlo jejich skvělé plány překazit? Film Prázdniny s Broučkem bude mít premiéru už 18. dubna.
V novém českém snímku se můžete těšit v hlavních rolích na Lukáše Příkazkého a Báru Polákovou. „Já hraju učitele a jsem rád, že mojí filmovou manželkou je právě Bára. Známe se spolu už od DAMU, já jsem byl o ročník níž, a poprvé jsme si spolu zahráli už na škole. Bára hrála hlavní roli, a protože jich bylo málo, tak byly role doplněny studenty z dalších ročníků. Tehdy jsme spolu hráli poprvé. Pak jsme se znovu setkali v Rubínu a teď v komedii Prázdniny
s Broučkem,“ vypráví Lukáš Příkazký.
Monika v podání Báry Poláková se rozhodne, že vezme manžela a své dvě děti na dovolenou obytňákem Broučkem, který zdědila po svém tátovi. Její manžel si sice představoval dovolenou zcela jinak, lákala ho spíš cesta letadlem a all inclusive v luxusním hotelu s bazénem, ale nakonec podlehl prosbám manželky a vyrazili k moři luxusním veteránem.
Obytný vůz Brouček s rokem výroby 1972 dal zabrat jak filmovým hrdinům, tak i štábu. „Náročné to bylo nejen s ním, ale i v něm samotném. Je potřeba si uvědomit, že je to auto z roku 1972 a tudíž nespolupracuje jako moderní auta. Naštěstí jeden z našich rekvizitářů byl automechanik a Broučka udržoval v kondici i v těch největších vedrech, kdy jsme v něm jezdili se štábem i herci. Pamatuji si jak jsem ležel v alkovně auta s malým monitorem a režíroval v
leže celou scénu. Zvukař seděl celou dobu zavřený v malé místnůstce, kde byl záchod a snímal zvuk. Chvílemi bylo natáčení správný punk,“ vzpomíná režisér Jiří Matoušek.
V dalších rolích se představí čerstvý držitel Českého lva Tomáš Jeřábek, Michal Isteník, Martin Sobotka, Pavel Zedníček, Marie Ludvíková, Patrik Děrgel a Pavel Nový. Film plný veselých příhod je dílem režiséra Jiřího Matouška. „Určitě jsem tentokrát byl v daleko větším napětí, než když jsem točil jiné filmy v pozici asistenta režie. Mockrát jsem se ocitnul v situaci, kdy jsem věděl, že na natočení mám jen jediný pokus, například na rozbíjení rekvizit ve filmu. A především v momentech, kdy už zapadalo sluníčko a já věděl, že tyhle herce už nikdy nebudeme schopni dát dohromady v této sestavě. Na natočení scény zbývalo pár minut. To si nedokážete představit, jaký to je fofr. Buď to natočíte teď hned s tím, co máte, nebo ta scéna v tom filmu nebude. Je to zvláštní forma adrenalinu, která vás žene k výsledku. Zároveň vnímám tento film jako nový začátek a tím pádem přelomový moment v mém životě,“ popisuje režisér.