Čtvrtek, 5 prosince
Shadow

AOMU: Zdravější alternativa energy drinků či kávy přichází na trh v podobě inhalační tyčinky

Spread the love

AOMU je česká značka přirozeně funkčních produktů s minimální zátěží pro přírodu. Prvním produktem jsou inhalační tyčinky s harmonizujícími účinky pro naši psychiku a tělo, založené na síle vonných esenciálních olejů. Za vznikem značky AOMU stojí skupina Yottabe. Vznik samotného produktu funkčních inhalačních tyčinek AOMU iniciovalo setkání manželů Aleny a Jana Nekovářových s aromapsycholožkou Kateřinou Melenovou. Sdílí stejný cíl, zpřístupnit široké veřejnosti účinky aromatických látek.

‚‚Pozorujeme, jak přibývá lidí, kteří jsou podráždění, nemohou spát či potřebují dodat energii, a síla aromat může být jednou z možností, jak těmto lidem pomoci. Při podrobnějším seznámením s daty jsme zjistili, že mezi roky 2015 – 2021 narostlo užívání antidepresiv o 35% a jeden z deseti Čechů má sklon k rizikové konzumaci energetických nápojů”, vysvětluje Dan Beseda, CPO AOMU, skutečnosti, které iniciovaly vznik nových produktů.
Cíl byl jasný, ale jak na to? ‚‚Průzkum potvrdil, že na trhu není k dispozici produkt, který by byl alternativou k lékům, odpovídal požadavkům na vysokou kvalitu ingrediencí, byl designově vkusný a plně kompostovatelný”, uvádí Beseda. A tak vznikla jedinečná inhalační tyčinka vyrobená v České republice a navíc z plně kompostovatelných materiálů.

AOMU jako nový přístup k aromaterapii
Klíčem ke kvalitní inhalační tyčince je originální receptura vonných směsí, kterým v AOMU říkají libovůně. Tyto vonné směsi osobně míchá aroma psycholožka Kateřina Melenová. Ta je také garantem kvality. Má vysoké požadavky na čistotu surovin což zaručuje, že inhalační tyčinky obsahují pouze 100% organické esenciální oleje, bez syntetických a jiných chemických aditiv. Zároveň jsou všechny esenciální oleje zpracovány původní recepturou zaručující zachování síly přírody v každém nádechu. ‚‚V inhalačních tyčinkách se tak spojují tisíciletími prověřené účinky aromatických látek s moderní a praktickou formou použití, abychom je v naší hektické každodennosti měli po ruce kdykoli potřebujeme”, popisuje jedinečnost produktů AOMU Beseda.


Při vzniku názvu AOMU hledal tým v běžných názvech symbolizující energii, klid, až se nakonec nechal oslovit souzvukem několika písmen Á – Ó – M – Ú. Zvukem, který v člověku spojuje vnitřní a vnější svět, staré s novým, akci i reakci a také obsahuje ticho a prostor pro tvoření.

Jak AOMU inhalační tyčinka funguje?

‚‚Při inhalaci aktivuje čich a tím limbické centrum, které je jedním z nejstarších částí našeho mozku a přímo odpovídá za naše emoce a prožívání. To znamená, že to CO cítíme čichem, zásadním způsobem ovlivňuje, JAK se cítíme psychicky. Účinky esenciálních olejů a aromaterapie na člověka jsou již v dnešní době ověřeny nejen praktickým používáním, ale i odbornými studiemi”, popisuje aromapsycholožka Kateřina Melenová.


Produktové portfolio inhalační tyčinek AOMU zahrnuje: stimulační a aktivizující ENERGY, harmonizační a euforizující HAPPY, uvolňující a uklidňující SLEEP. Aktuálně jsou již AOMU produkty v prodeji ve vybraných lékárnách a obchodech se zdravou výživou, jako je např. síť obchodů Country Life. A také se AOMU pyšní navázáním obchodní spolupráce s velkoobchodem PHEONIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., který zásobuje lékárny pro celé republice, a s lékárenským řetězcem BENU Česká republika s.r.o.

‚‚Inhalační tyčinky AOMU díky praktické aplikaci zprostředkují blahodárné účinky přírodních aromat široké veřejnosti a všem, kdo chtějí pečovat o duševní i tělesné zdraví, o svůj wellbeing. Přinášíme přírodní alternativu či doplněk k běžně používaným chemickým produktům”, shrnuje záměr uvedení produktů pod značkou AOMU Jan Nekovář, CEO skupiny Yottabe, která vznik produktů a nové značky investuje.

Pod značkou AOMU plánuje uvádět další produkty, ať už v limitovaných sériích nebo rozšiřovat stálé portfolio o další produkty, které odpovídají záměru značky. AOMU má sice kořeny v Čechách, ale netají se touhou pokořit hranice České republiky.