Finále JA Top Logo ovládla firma studentů z Ostravy-Hrabůvky
Čtvrtý ročník soutěže JA Top Logo prověřil grafické a prezentační dovednosti středoškoláků, kteří se od září učí podnikat v programu JA Studentská firma. Prvenství v národním finále za nejpoutavější logo a promo video své firmy získali gymnazisté z Ostravy-Hrabůvky. Pod „značkou“ PitPad uvedli na trh absorpční vložky do podpaží.
Slavnostní vyhlášení úspěšných studentských firem proběhlo 6. února v prostorách společnosti EY v Praze za přítomnosti porotců z agentury McCann. Druhé místo obsadili studenti Gymnázia Dr. Emila Holuba v Holicích v Pardubickém kraji se studentskou firmou Again zaměřenou na prodej oblečení z druhé ruky. Třetí příčku vybojovali žáci Střední školy filmové, multimediální a počítačových technologií ve Zlíně s firmou Brushey na výrobu aprodej speciálních uměleckých po...